To af Danmarks mest ikoniske brands, Cocio og hummel, i et unikt samarbejde, der hylder den gode smag – både i garderoben og i flasken
De to brands præsenterer en moderne fodboldtrøje, hvor sport møder street med en nostalgisk farvepalette og stærke referencer til Cocios visuelle identitet. Designet er inspireret af hummels ikoniske 80’er-æstetik med bølgede striber, oversize pasform og det historiske ‘1951’ trykt på brystet – en hyldest til året, hvor Cocio første gang ramte hylderne og blev en del af danskernes hverdag, skriver Arla Foods i en pressemeddelelse.
Resultatet er en trøje med kant, kultur og karisma – brygget fra ren nostalgi og skabt til en helt ny generation.
– Vi er midt i en spændende relancering af Cocio-brandet, hvor Cocio har fået et nyt logo og samarbejdet med hummel er en oplagt måde at gøre det nærværende for forbrugerne. Vi har altid stået for god smag – i flasken – og nu også i garderoben. Det handler om at hylde den gode smag og at fortsætte med at være relevant og tappe ind i de trends som vores målgruppe tapper ind i, hvor vi styrker vores position som et moderne, ikonisk brand, der tør tænke anderledes og være relevant i nye sammenhænge, siger Marie Kjær Buhl, Brand Manager for Cocio i Danmark.
Den nye hummel x Cocio-trøje lanceres med et event i Frederiksberg Centret lørdag den 28. juni fra kl. 10.00.
Du kan læse hele pressemeddelelsen her
Foto: Arla Foods